10 مدل تویوتا برقی به بازار ارائه شد

10 مدل تویوتا برقی به بازار ارائه شد

شرکت تویوتا موتور اعلام کرد که قصد دارد ۱۰ مدل تویوتا برقی باتری ‌دار جدید را تا سال ۲۰۲۶ معرفی کند. در ادامه این خبر با سایت مناقصات و مزایدات کشور هزاره همراه شوید.

ارائه تویوتا برقی جدید به بازار

شرکت تویوتا موتور، خودروساز بزرگ جهانی، ۱۰ مدل جدید به همراه باتری ارائه خواهد کرد  که بر این اساس فروش ۱.۵ میلیون خودروی برقی در سال را تا سال ۲۰۲۶ هدف قرار داده است. هدف از این میزان تولید، رشد در بازاری است که مدت ‌ها است با رقبای خود مقابله می ‌کند.

در این ارتباط مدیران ارشد شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کردند که این شرکت به عنوان بزرگ ترین خودروساز جهان از لحاظ میزان فروش، یک واحد جدید و تخصصی را برای تمرکز بر نسل بعدی خودروهای برقی راه اندازی می کند. در حال حاضر تویوتا تنها سه مدل الکتریکی در بازار دارد که در سال گذشته کمتر از ۲۵ هزار دستگاه از آن در کل جهان فروخته شده است.

علاوه بر این، سرمایه گذاران و گروه های زیست محیطی در این ارتباط اعلام کرده اند که تویوتا در توسعه خط تولید خودروهای باطری به مقدار کافی سرعت عمل نداشته اند و جایگاه خود را در برابر شرکت تسلا و دیگر شرکت هایی که رشد سریعی را تجربه کرده اند؛ از دست داده است.

شرکت تویوتا که یک خودروساز موفق و محبوب ژاپنی است؛ موافق این موضوع نیست که خودرو برقی تنها یک گزینه برای مشتریان است و خودروهای هیبریدی مانند پریوس هم انتخاب مهمی برای بعضی از بازارها و رانندگان به شمار می رود و انتظار می رود که خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰ بیش از نصف کل تولید خودروها را در سراسر جهان شامل شود.

10 مدل تویوتا برقی به بازار ارائه شد

بنابر گزارشی از رویترز، تویوتا گزارش داده است  که فروش ایالات‌ متحده در سه ماهه اول حدود ۹ درصد روند کاهشی داشته است و شرکت جنرال موتورز افزایش ۱۸ درصدی داشته است. علاوه بر این داده ‌ها در ماه نوامبر نشان داده است که مصرف‌کنندگان آمریکایی متقاضی خودروهای الکتریکی، با استفاده از شرکت تویوتا و هوندا موتور تقاضای خود را برآورده می ‌کنند.

قیمت این خودرو برای مدل دیفرانسیل جلو از ۴۲ هزار دلار شروع می ‌شود. افرادی هم که  جزو خریداران اولیه باشند از اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ دلاری خودروهای برقی استفاده خواهند کرد. این میزان اعتبار تا ۲۰۰ هزار نفر برای هر خودرو برقی جدیدی که وارد بازار می ‌شود به مشتریان اختصاص پیدا می کند؛ اما هر شخص فقط می ‌تواند یک بار از این اعتبار استفاده کند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های صنعت خودرو، وسایل نقلیه » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

مشکلات خرید ملک مزایده ای

مشکلات خرید ملک مزایده‌ای چیست؟

همانطور که در مقالات گذشته نیز گفتیم؛ مزایده به معنای در معروض فروش قرار دادن کالا یا خدماتی است که در آن کالا یا خدمات به بالاترین قیمت پیشنهادی تعلق می‌گیرد. در فرایند مزایده اموال