با نحوه شرکت در مناقصه ستاد ایران بیشتر آشنا شوید

با نحوه شرکت در مناقصه ستاد ایران بیشتر آشنا شوید

یکی از راه های شرکت در مناقصات، مراجعه به سامانه مناقصات ستاد ایران است. برای شرکت در مناقصه ستاد ایران شما باید در گام اول اقدام به ثبت نام در سامانه ستاد ایران کنید. همچنین باید با نحوه شرکت در مناقصات و مزایدات نیز آشنایی داشته باشید. در ادامه این مقاله از سامانه مناقصه و مزایده هزاره با بررسی بیشتر این موضوع همراه ما باشید.

شرکت در مناقصات ستاد ایران

همه افراد می توانند با مراجعه به سایت ستاد ایران و ورود به پنل کاربری خود به قسمت فراخوان ها رفته و لیست کلی آنها را مشاهده کنند. در این قسمت شما می توانید جزئیات هر فراخوان و تاریخ های مشخص شده برای ارسال اسناد را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این، امکان مشاهده و جستجوی یک فراخوان خاص هم در قسمت جست و جوی پیشرفته وجود دارد. باید توجه داشته باشید که تنها فراخوان هایی که مهلت آنها به پایان نرسیده است؛ قابلیت نمایش را دارد.

برای شرکت در مناقصه ستاد ایران، شما باید در لیست فراخوان ها بر روی گزینه اضافه به فراخوان های من، مناقصه مورد نظر را به کارتابل خود اضافه کنید. سپس می توانید وارد کارتابل شده و آگهی مناقصه را باز کنید و تمام جزئیات آن را بررسی کنید. در این بخش زمان مناقصه، مهلت دریافت اسناد، فرصت ارسال پاسخ و… برای شما نمایش داده می شود. علاوه بر این شما می توانید با انتخاب گزینه دانلود اسناد مناقصه لیست فرم های اسناد مناقصه را مشاهده کنید. در صورتی که دانلود اسناد مناقصه به صورت رایگان باشد؛ گزینه دانلود برای شما فعال می شود؛ اما در غیر این صورت باید اقدام به پرداخت هزینه مشخص شده با استفاده از درگاه پرداخت الکترونیکی برای دانلود اسناد مناقصه کنید.


مقاله پیشنهادی: گواهی امضای الکترونیک یا توکن ستاد ایران چیست؟

بعد از آن که هزینه دانلود اسناد مناقصه پرداخت شد؛ گزینه دانلود و شرکت در مناقصه ستاد ایران به صورت خودکار برای شما فعال می شود. گزینه دانلود اسناد مناقصه تا پایان مهلت شرکت در مزایده ستاد ایران برای شما حالت فعال باقی می ماند. از زمان پرداخت هزینه دانلود تا زمان تمام شدن مزایده در هر زمان و به هر تعدادی که بخواهید می توانید اقدام به دانلود اسناد مناقصه کنید. علاوه بر این با فعال شدن این گزینه، امکان ارسال پیشنهاد رمز شده برای شرکت در مزایدات ستاد ایران برای شما فراهم می شود.

پس از دانلود اسناد مناقصه و مطالعه آنها به صورت دقیق باید مدارک خود را تهیه کرده و آماده کنید. مدارک آماده شده را به صورت فایل های PDF و برای امنیت بیشتر به حالت فقط برای خواندن در کامپیوتر خود ذخیر کنید. باید دقت داشته باشید که عدم رعایت اصول درج شده در اسناد مناقصه و بارگذاری صحیح مدارک، مساوی با انصراف از شرکت در مناقصات ستاد ایران است. همچنین برای ارسال پاکت ها هم محدودیت حجمی در نظر گرفته شده است؛ به همین دلیل بهتر است از تبدیل فایل اسکن و فایل ‌های متنی به صورت مستقیم به PDF خودداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های بین الملل » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

هواپیمای ساخت داخل تا 3 سال آینده وارد چرخه پروازی می شود

هواپیمای ساخت داخل وارد چرخه پروازی می شود

رییس سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: دولت سیزدهم برای تولید هواپیمای ساخت داخل سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت و معدن و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به صورت کنسرسیومی سه‌ جانبه مامور